Summa sidvisningar

lördag 30 juni 2012

Jag har sytt till en annan sytok!

Jag har sytt bebisbyxor till en annan sytok =) en tjej som också är med i samma Facebookgrupp som mig. Så himla roligt och samtidigt nervöst. Man får lite prestationsångest när man syr till någon som också gillar att sy. Och ännu roligare var det att hon bor i närheten av mig. Första gången jag träffar en sytok på riktigt och de var superkul, Vi hänger ju på samma ställe, pratar och diskuterar och delar våra erfarenheter.

Fast när jag tänker efter har jag ju träffat på två till! Jag var till syfestivalen och där träffade jag ju på en sytok som hjälpte mig med frågor om min symaskin och så handlade jag av Strömming design :-) fantastiska tyger har hon.

 
 Ooga booga byxor st 68. Hoppas dom passar den lilla söta tjejen :-)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Dom var lika söta på! Satt som en smäck gjorde dom!
Tack tack! :)

Lilla Myran sa...

Åh vad roligt att höra =)