Summa sidvisningar

söndag 10 juni 2012

Ännu mera Muddjeans!

Jag tjatar på med mina muddjeans. Häromdagen var jag och mina barn och skulle handla examenskläder. Gick in och ut i alla affärer och letade efter byxor som skulle matcha en tröja  jag köpt till sonen med orangea inslag. Men inte ett par hittade jag. Vad gör man då?? Jo, syr egna såklart :-) Eftersom sonen ville ha lite tuffa kläder gjorde jag ett försök att sy lite tuffare byxor. Lite baggy fast utan häng. Riktigt roligt att sy och de kändes bra hela tiden. Byxorna satt bra på också tycker jag. Om sonen är nöjd är mamman nöjd :-)



 

                                    

2 kommentarer:

Linda sa...

Åh så fina. Och applikationer i orange blir ju så fint.
Linda (made by jinna)

Lilla Myran sa...

Tack :-)Ja visst blir de fint med en stark färg mot de svarta. Blir nog ett par till med limegrönt också :-)