Summa sidvisningar

torsdag 22 september 2011

Lite sytt och lite nya tyger...

Jag har klippt ut en hel del som ska sys ihop. Ligger där och bara väntar på att få bli klara. Jag blev klar med ett par velourbyxor till lillan igår. Tycker dom blev lite väl stora upptill. Lite för höga och breda. Jag ändrar och trixar med mönstren hela tiden så jag glömmer vilket mönster som jag är mest nöjd med. jag har lite svårt att slänga mönster av någon anledning. Tror jag har 4 st olika mönster på muddbyxor. Tyget är gulligt men jag har inte direkt något som passar till. Sy en vinröd body till kanske?

Imorgon hoppas jag att mina nya tyger kommer med posten. Grabbarna har själva fått välja vad dom vill ha.
Har oxå beställt nya designlappar. Och de ska ju såklart stå Lilla Myran på dom =) Var tvungen att ändra Anka Design eftersom de fanns en tjej som haft de namnet förut. Då kändes de inte så roligt.

Inga kommentarer: