Summa sidvisningar

tisdag 20 september 2011

Lilla Myran syr!

Idag sydde jag en till body i uggletyget fast i svart. Vet inte hur jag ska få till ett bra mönster jag är nöjd med. Den blir inte snygg nertill. Blev oxå lite väl tight i halsen den här gången. Men den fungerar för lillan.

Tänk att man inte kan gå in i en tygaffär och komma ut tomhänt. Tror inte de kommer att hända någon gång. Jag skulle gå in på Ohlssons tyger för att kolla om dom fått in svart enfärgad jersey. De hade dom inte och ut kom jag med tre andra tyger =) Tygberoende, jag?? Nääää =) Jag har visserligen planerat att sy fleecebyxor åt lillan nu när vädret blir kyligare. Stod länge länge och kollade in fleecen dom hade, och jösses så många olika de fanns. Men jag bestämde mig för ett helsvart. Lite lättare att matcha med andra kläder. Funderar dock på att sy på någon applikation så byxorna blir lite roligare.

Nepp nu åter till symaskinen gott folk.



Inga kommentarer: