Summa sidvisningar

torsdag 29 september 2011

En tröja klar!

Blev en tröja klar till M idag. Är alldeles för trött för att göra klar byxorna. Hoppas jag får mer tid över imorgon så dom också blir klara. Hade planerat att sy i förmiddags då lillan skulle sova. Men hon vägrade sova så hela förmiddagen gick åt till att försöka få henne sova, sen bar de iväg till stan för att hämta N. Vi skulle till skolan på samtal. Full rulle ända till barnen skulle sova. Jag väntar fortfarande på att Ohlssons tyger ska få in svart jersey så jag kan sy klart pusseltröjan som ligger klippt och klar. Får ta och ringa dom imorgon igen. Och då ska jag samtidigt passa på att tala om att jag är missnöjd med uggletyget som blivit sämre efter tvätt.

Gick inge bra att frilägga bilden så de fick bli så här idag.

Inga kommentarer: