Summa sidvisningar

torsdag 6 september 2012

Bokstavsmössa!

I morse när vi vaknade var det soligt men blåsigt och kallt. Nu är verkligen hösten på väg. När jag lämnat Elin på dagis åkte jag in till Ohlssons tyger och köpte lite randigt tyg. Jag älskar randigt, och en randig mössa är ju hur snyggt som helst. Varför har jag inte gjort en sån förr? Jag sydde en mössa till Elin när jag kom hem som hon fick ha på sig på eftermiddagen. Men jag kände att det fattades nåt, den såg lite tom ut. Eftersom de är många barn på dagis och svårt att hålla reda på allas mössor måste de vara perfekt med en bokstavsmössa. Elin =E så fick de bli. Jag letade reda på ett snyggt E i min ordbehandlingsprogram skrev ut och ritade av. Sen sydde jag på en skinnapplikation med ett snyggt E. Blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet.


Inga kommentarer: