Summa sidvisningar

fredag 7 oktober 2011

Lite mera sytt igår!

Jag sydde klart en body igår i de härliga ooga booga tyget. En liten bebis som fortfarande ligger i magen ska ha den. Tror att lillan/lillen ska titta ut i november. En dregglis i jnys interlock med apor och lejon ska bebisen oxå få. När jag ändå var i farten sydde jag en scarf till lillan. Sydd i Jnys interlock djungeltyg, älskar de tyget. på baksidan använde jag ett brunt velourtyg från kameleontdesign.  Den kommer bli skön nu när det blir kallare ute. När äldsta sonen såg djungeltyget sa han att de var hans favorit tyg och att han gärna ville ha en tröja i de tyget. Hoppa hoppas att de tyget kommer in igen.

1 kommentar:

Lilla Myran sa...

Testar att göra ett inlägg eftersom de strulat ända sedan jag skaffade bloggen, flera har försökt göra inlägg men har inte kunnat. Skärpning blogger!!